Whaaaaaah, Morgen is het zover!! - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Angela Kranendonk - WaarBenJij.nu Whaaaaaah, Morgen is het zover!! - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Angela Kranendonk - WaarBenJij.nu

Whaaaaaah, Morgen is het zover!!

Door: Angela Kranendonk

Blijf op de hoogte en volg Angela

23 Augustus 2013 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

Na een half jaar aftellen is het nu echt heel bijna. Vandaag heb ik me ingecheckt voor mijn vliegreis naar Ghana. Morgen om 5 over drie vlieg ik van Schiphol naar Accra toe. Dan heb ik een 7-urige vliegreis voor de boeg en ik zal rond 8 uur Ghanese tijd (10 uur Nederlandse tijd) aankomen. De koffers zijn gepakt met het vele speelgoed, schoolspulletjes, kleding en liters DEET(zodat ik het zelf ook ga overleven!!).
Na wekenlange mentale voorbereiding, begint het nu pas echt door te dringen dat ik het oude vertrouwde 'Hendrik Ido Ambacht' ga verlaten voor een leuk hutje naast een maïsveld! De kriebels en de spanningen zijn er, maar ik heb er super veel zin in=D!
Ik heb al van veel mensen afscheid genomen. Lekkere afscheidsbarbeque gehad met de Hemagirls en een uitstapje naar Den Bosch met de girlies.

Lieve familie, collegaatjes en vriendjes, Ik ga jullie missen!!, but don't worry I'll be back haha:)


xxx

  • 23 Augustus 2013 - 18:25

    Mama:

    waaaaaah Ja morgen is het zover. We hebben afgeteld tot morgen dag van vertrek en als je eenmaal weg bent gaan we weer aftellen tot je terug komt. Blijven aftellen dus maar je bent er gereed voor laat het avontuur maar beginnen. xxx

  • 23 Augustus 2013 - 19:21

    Tessa:

    Spannendddddddd! Gaat vast een super avontuur worden:) en dan zien we je over 5 maandjes weer heelhuids terug :) xxx

  • 23 Augustus 2013 - 20:19

    Liz:

    5 maanden dat is echt super lang! Maar voor je het weet is het weer voorbij. We gaan je volgen lvrd. Ik hoop dat je heel veel leuke en lieve mensen gaat ontmoeten. En ongetwijfeld zal je enorm veel ervaring en indrukken op doen. Geniet van elke seconden en let op je zelf zodat je weer heelhuids thuis komt. xxx Liz

  • 25 Augustus 2013 - 08:55

    Maartje:

    Hoi annie ben je er al.Ik hoop dat de reis goed is gegaan.
    Nu gaat het echt beginnen jou avontuur.Ben benieuwd
    naar je verhalen.maartje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

Actief sinds 22 Mei 2013
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 20425

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2013 - 18 Januari 2014

Ghana

Landen bezocht: